måndag 1 september 2008

Måndag

Då var det måndag igen och första älgjaktsdagen. Vilket innebar att vi var väldigt få på jobbet. Vilket sög, men det gick. Och för en gångs skull har tiden flygit fram idag, vilket är ovanligt, och då särskilt på en måndag.
Annrs har det inte hänt så där jättemycket idag. Då jag kom till stan så tänkte jag boka en tid hos frisören, men det var fullt. Vilket suger, det med. Men jag har inte gett upp hoppet än.
Jag for och handlade lite middag och cyklade sedan vidare hem till älsklingen, var jag är nu. Så tyvärr så blir det inga bilder på sakerna, får fixa med det imorgon.
Vad vi har gjort hela kvällen? tja, jag har spelat Sims (duh) och Simon har sovit, den gullungen.
Men imorgon ska det in lite bilder ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...