tisdag 23 september 2008

Tisdag

Godmorgon bloggen. Ledssen att jag inte skrev igår, men jag var så jäkla trött. Jag somnade halv nio igår och blev väckt av mamma gud vet när, bara för att berätta min syster skulle göra en u-sväng med moppen och blev påkörd. Så nu liger hon på akuten med en hjärnskakning. Inte bra det hära. Jag som har varit seg med allt kommer väl att få utskällning snart utav vissa. Antar jag. Så nu är det bara att vänta spänt på stormen...



Igår så började jag emd mitt projektarbete. Får se om jag faktiskt orkar göra något åt min produkt eller om jag gör den på låtsas. Enklast är ju på låtsas, men lite roligare att göra den IRL. Men vi får se hur det går.

Och idag är det ytterligare en projekterbetsdag, helt ärligt pågår det tills imorgon, för på torsdag börjar mitt indviduella. Superkul.

Men nu ska jag typ gå och vakna. Är inte pigg det minsta lilla. Funderar på att lata mig och ta bussen in till stan. Det gör jag nog....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...