måndag 24 juni 2019

Vecka 26

Sitter just nu och lyssnarpå creepypodden och väntar på att räkorna ska tina, blir räkmackor till middag idag.
Sista veckan innan sommarens semester är igång. Längtar så otroligt mycket. Förra veckan en gång fick vi bokat våra resor, blir tre stycken i skandinavien. Vi ska ta båten över till Köpehamn, på familjsemester med Martins familj och ta tåget till Göteborg.

Den här veckan ska jag städa lägenheten, packa, fira två år som gift (helt sjukt hur fort tiden går..), köpa ny dator och lite smått till semestern. 

Här kommer lite bilder från förra veckan. 

En kollega till mig har klippt mitt hår. Har aldrig haft så här kort hår förut, vilket känns lite ovant. 

 Vi gjorde maskrossaft på jobbet. Överraskande gott. 

Skulle ut och äta med några gamla kollegor. Hängde lite i botaniska trädgården innan vi skulle ses och tog bilder till instagram.

 Torsdagen såg jag en rådjursbock som gick i skogsdungen bakom min lägenhet. Så himla spännande. 

Lucy morrade massvis och Sally försökte döda den med blicken.
Gick så där.

Lucy var inte nöjd med att jag behövde stänga balkongdörren och gå till jobbet. 


 Fredagen köpte jag nyaste expansionen till Sims 4 och hörde på mitt favoritalbum. 

På fredagskvällen/natten fick vi besök och spelade lite spel.
  
Lördagen var det Pride paraden och jag var väldigt gul.

Söndagen började jag planera inför sommarens resor. Jag gillade så mycket att skriva dagbok i Japan, så tänkte göra det igen nu i sommar. 

Hoppas du får en riktigt fin vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...