tisdag 4 juni 2019

Shopping Japan: Pandora

Sista delen i min shopping i Japan serie. När vi var i Ginza, Tokyo gick vi förbi Pandora. När jag och Martin förlovade oss fick jag ett Pandora armband istället för en ring, så nu samlar jag på små berlocker till det armbandet. 

DSC_8341x
I denna lilla märkligt upplysta låda ligger det något fint. 

DSC_8349x
Jag valde att köpa två av deras Japan inspirerade berlocker. Martin valde en, och jag den andra. Det gick bli en karp och en origamitrana. Tycker de representerar resan väldigt bra. Dessvärre tyckte jag inte om deras sakura berlocker, de var väldigt meh och kunde ha varit finare. Men är väldigt nöjd med de jag köpte. Priset var heller inte illa, 15 000 yen, eller kring 1100 kr. Woho för tax free. 

De gjorde sig väldigt fint på mitt armband och nu är en av tre delar fylld, så armbandet börjar bli tungt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...