måndag 1 juli 2019

Vecka 27

Hej från Köpenhamn. Sista dagen som vi är här. Vi tog båten hit i lördags, sov en natt på hotell och reser hem igen idag. En liten minisemester helt enkelt. 
Första officiella semesterdagen idag, är ledig i två veckor, jobbar en vecka och så ledig en vecka till.

När vi kommer hem igen är vi hemma ett par dagar innan vi ska iväg med Martins familj över helgen. 

Nu ska vi borsta tänderna och bege oss till Tivoli ett par timmar innan vi tar båten hem igen. 

I vanlig ordning kommer lite bilder från förra veckan som den här gången blir från lördag till måndag. 

Tog en selfie med myspacevinkel på lördagen. 

Sen var det dags att ta båten. Fick köpa åksjukeband för jag var dålig redan innan vi lämnat hamnen. Jag blir dålig på bryggor så vet inte helt varför jag envisas med att åka båt... 

 Fick det här av en kollega ❤️ 

 Efter jobbet på fredagen skulle jag och Martin fira två år som gifta med afternoon tea hos hotel Bristol. 

 Torsdagen fick jag massa hjälp med att packa. 

 Väldigt hjälpsamma var dom. 

 Onsdagen var det våran andra bröllopsdag. Martin jobbade sent men kom hem med pioner och chokladkaka. 

 Måndagen följde Martin med mig på lite shopping. Åt middag hos Tommis burger. 

Det var allt för den här veckan. Hoppas du får en fantastisk vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...