torsdag 25 juli 2019

Första dagen på sista semestern innan jul

Ledsen för kvaliteten på bilderna. Får inte tillgång till mitt Flickr konto, varken på nya datorn eller på Martins dator. Är flera som fortfarande har problem, men det är börjar bli lite löjligt nu. 

 I måndags var det dags för första dagen på sista semestern innan jul. Jag hade bestämt mig för att komma mig ut på något varje dag den här veckan, vilket än så länge har gått fint. Hade på mig nya klänningen från COS (igen) och en av mina favorit väskor från Marc by Marc Jacobs. 

 Jag gick förbi affären för att köpa med mig fika och vatten, och köpte med mig en glass. Den här från Royal är så himla god. Tre lager med nougat och choklad. 

Alla museum och så är stängt på måndagar i Oslo, så jag bestämde mig för att hänga i botaniska trädgården. Filmade massa från den här dagen, får se när det kommer upp på min Youtube-kanal

 Det var en del folk där, det brukar vara ganska tomt. Men en solig dag i juli lockar fram folk från överallt. 






 Älskar att gå omkring i parken. Är nog det stället jag besökt mest i Oslo sen jag flyttade hit för tio år sen. Tog våra bröllopsbilder här för två år sen. 

 Var så himla skönt väder även om det var lite molnigt. 


 I bestemors hage fanns det någon ensam pion kvar. 






Efter att jag spelat massa Wizards Unite och fått gjort klart en del uppdrag tog jag t-banan hem igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...