måndag 17 december 2018

Vecka 51

En vecka kvar till jul. Känner mig väldigt peppad till julen. Ska bli skönt med lite lugn och ro ett par dagar. 

Den här veckan ska jag hinna med två julbord, vilket blir kul. Till helgen ska jag kanske på någon julmarknad, annars ska jag bara ta det lugnt, packa in julklappar och så. 

Här kommer bilderna från förra veckan. 

Att få hem Lucy var helt klart det finaste som hänt det här året. Älskar hur mycket mys det är med henne. 

Hon ska verkligen sitta på mig när jag vaknar och ska helst bli kliad med båda händerna. 

Är så himla synd hur himla mörkt det är. Men på fredag vänder det äntligen. Så slutet på det eviga mörkret är nära. 

Lucy gnäller om att få komma ut, så då klär vi på oss och går ut. 

Men mörkret och kylan tar det bästa från henne och vi är på väg in igen exakt fem minuter efter att vi kommit ut. Tror hon mer än de flesta längtar efter värmen igen. 


Fredagen spelade vi massa spel. Var så himla trevligt.

Lördagen skulle vi in till stan och handla lite julklappar. 


På kvällen kom en annan kompis på besök och vi spelade ännu mer spel. 

Jag var blå 💪

Söndagen var vi hemma hos mamma och åt lite julmiddag.

 Så julpysslade vi lite grann. 

 Jag gjorde en gullig snögubbe. 

Martin gjorde en figur som inte helt kunde så, så han gjorde ett stativ till den. Slutade med att han ordnade ett podium också och skapade en julstrippare. 

Sen gjorde jag en Dalek från Dr Who. Blev så himla söt. 

Hoppas du får en riktigt fin förjulstid. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...