torsdag 27 december 2018

Julbord hos Colonel Mustard

PC190002x
Onsdagen förra veckan skulle jag och Martin på julbord med några vänner. Var väldigt peppad på det här.

PC190006
Vi var lite tidigt ute, men fick plats vid baren där vi mötte några andra ur vårat sällskap som också var tidigt ute. 

PC190009
Vi hade fått ett långbord typ mitt i lokalen, vilket var trevligt. Märkte bara att allt ljudet var runt oss, så jag hade lite svårt att höra vad de andra sa för något. 

PC190013
Vi åt gott i alla fall.

PC190014
Och testade deras körsbärspaj. När vi hade ätit klart spelade vi lite politiskt ukorrekt innan några for hem och andra for vidare ut. Jag satte mig på första bästa bussen och hem och hade feberfrossa hela natten. Är fortfarande dålig när jag skriver det här (dagen efter julafton) och misstänker halsfluss och kanske en lätt öroninflammation. Hoppas jag är bättre snart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...