måndag 29 augusti 2016

Veckosammanfattning

Måndag igen och den här veckan hoppas jag blir lite mindre dramatisk än den förra. Idag flyttar vi ut från mamma och in på hotell. Ska bli spännande att se vad vi får för slags rum. Så länge det är plats att röra på sig, gärna ett kök och tvättmaskin blir jag förnöjd. 

Men här är förra veckans bilder.


Måndag:
 Efter skolan for jag och mina vänner och hängde på the Laundromat. Martin kom också förbi men var lagom stressad på grund av vattenläckan. Han ringde till försäkringsbolaget och försökte få mer information. 

 Vi for sen förbi lägenheten för att se på skadorna. När vi var förbi där den andra gången senare i veckan hittade vi vatten även i gästrummet, så det finns en risk att det även är vatten i sovrummet = alla rummen kommer mest troligen bli totalrenoverade. 

Tisdag

 Tillbaka på skolan för skolarbete. Är skönt att ha rutiner igen, men saknar verkligen att inte behöva läsa så mycket böcker... 

Onsdagen 
 Vi var förbi en del butiker och storhandlade. Hittade den här pil och bågen. Inte ofta man ser "typisk kill-leksak" men ett feminint utseende. 

Torsdag
 Jag jobbade till midnatt och det var verkligen tomt på Majorstuen när jag kom dit. Verkligen ovant att se. 

Fredag
 Jag och Martin for ut och spelade biljard med några vänner. Var väldigt kul och vi spelade förvånansvärt bra. 

Lördag
 Jag och Martin besökte Gabriel hos hans onkel som satt hundvakt. De hade fått tre fina valpar som vi myste massvis med. Alltså, valpar <3

Kan dom inte alltid vara så små?

Söndag
Söndagen hängde jag på Tilt med Martin och några vänner. Vi spelade flipperspel, arkadspel och shuffleboard. En väldigt trevlig söndag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...