måndag 22 augusti 2016

Veckosammanfattning

Idag är sommaren officiellt över. Jag börjar på sista året på HiOA och det känns verkligen märkligt. Denna veckan är det även tillbaka på jobbet som gäller, vilket också är konstigt då jag varit ledig en hel del under sommaren. 

Förra veckan var väldigt lugn, jag har verkligen inte gjort alltför mycket, vilket gör att ett sammanfattningsinlägg egentligen är väldigt bra. Har egentligen haft en del tid att fota och göra inlägg men har inte haft lusten till det. 

Nu till förra veckan och bilderna därifrån. 

Måndag

Jag åt på Martins jobb och vi kollade på vad vi tänker oss för mat till bröllopsfesten. Vi kommer att göra massa själv, men det är för att vi vill. 


Tisdag
Mamma bor väldigt högt upp och har en takterrass. Har varit flera väldigt fina solnedgångar i veckan. 

Torsdag 

Jag skulle möta några vänner, så jag och Martin åt middag på Kasbah innan jag mötte dem. Åt som vanligt kyckling med hummus. 

Fredag
På fredagen skulle vi in till Ski för att gå på födelsedagsfest. Vi spelade bland annat beer pong med hinkar och stora bollar. Kom i säng vid fyra-tiden på morgonen.

Lördag

Lördagen for vi först till våran lägenhet för att fixa lite där och se hur det går med renoveringen (och power napade. Egna sängen <3) innan vi skulle på konsert. 
Obos hade konserter vid operataket där biljettpengarna gick till diverse barnaktiviteter som fotbollslag eller musik-korps. Jag, Martin och min syster Johanna skulle se Bernhoft och Veronica Maggio. Var otroligt mysigt och inte illa för ca 125 kr/biljett. 

 Tyvärr regnade det en del och jag hade ingen jacka med mig. Var väldigt blöt, men inte kall. Torkade turligt nog lagom till Veronica. 

Söndag

Söndagen blev en riktig innedag med tv-spel och film. Jag var hemskt lat, så Martin fick gå själv och ordna mat. Blev en väldigt god sushi. 

Hoppas din vecka blir riktigt bra. 

4 kommentarer:

  1. Hoppas att sommarvärmen försvinner snart den också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kommer verkligen att sakna solens varma strålar och att gå barbent. Vet inte helt vad jag tänker om kylan än.

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...