torsdag 27 januari 2011

Typ av killar jag faller för

Den enda pojken jag har fallit riktigt hårt för är Simon och jag har inte sett efter någon ny varken nu eller under de 4,5 åren som vi varit tillsammans.

Men, det här får verkligen mitt hjärta att banka lite hårdare.

Simon

Gerard Way

Så om du inte är Simon eller Gerard Way så går det nog inte alltför bra.

Men generellt sett gillar jag nördar. Speciellt om de råkar vara kreativa (musiker, fotografer, tecknare och dylikt), har smilgropar, mörkt hår, annan färg än blå på ögonen, ett fint leende, en speciell frisyr, gillar tv-spel, har humor, och någolunda snygg klädstil.
Simon helt enkelt.

2 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...