söndag 2 januari 2011

En händelselös dag


Idag har det inte hunnit hänt alltför mycket. Jag vaknade kvart i två, vilket vara sisådär 4 timmar senare än vad jag hade tänkt stiga upp. Har dock hunnit färga om håret idag, gjorde det aldrig dagen innan nyårsafton. Såg tyvärr nu att jag har någon blond fläck här och där bak i naken. Har en till flaska med färg hemma, så det ordnar sig, en annan dag. Än har jag inte känt av att jag färgat håret, så det är ju bra. Men bara därför kommer utslagen bli rent åt helvete imorgon.

Annars har jag planerat lite grann med Jenna vad vi ska göra när hon kommer hit i mars. Hittills har vi kommit fram till shopping av alla dess slag, lunchning på Hard Rock Café, fotografera allt, gå ut, och självklart se My Chemical Romane. Nu är det inte alltför länge kvar till mars <3

2 kommentarer:

  1. Det var inte dåligt att sova så där länge ;) Hoppas du är pigg nu då :)

    SvaraRadera
  2. Åh bilden! Var det 12/12 2007? Luciavaka var det då iallafall!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...