söndag 30 januari 2011

En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Mycket längre än det här blir de nog aldrig...


Jag varken röker, snusar, tar andra typer narkotika eller dricker alltför stora mängder alkohol, men jag är en nagelbitare avslitare. Det är riktigt äckligt och helt förfärligt och innehåller sjukt mycket bakterier. Men så fort mina naglar blir aningen långa så måste jag få dem kortare, oavsett hur.
Jag försöker sluta med bitingen och bara hålla på med avslitandet, men det går så där.
Nu har det gått ett par dagar sedan jag bet på dem sist, och det är ju ett steg i rätt riktning.

1 kommentar:

  1. ja precis! det är ju mer bekvämt att gå runt i en rygga istället för att bära på en handväska :D snyggt också för den delen!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...