onsdag 5 januari 2011

Skrik och panik

Har ett vagt minne av att jag stängde av väckarklockan imorse, antingen det eller så ringde den inte alls (och det är knappast troligt). Jag hade tur att mamma väckte mig halv åtta, med det enda negativa att jag började halv åtta. Det var bara att stiga upp för att gå till jobbet. Av någon lustig anledning var jag framme kvart i åtta. Skicklighet eller vad? Att jag sedan knappt kommer ihåg hur jag tog mig till jobbet är en annan sak.
Jobbet gick framåt. Har haft bättre dager, men även sämre.

Får hoppas morgondagen blir bättre.

2 kommentarer:

  1. Min väckarklocka stänger av sig jämt, för det kan ju inte vara så att jag stänger av den och somnar om. Nej så slarvig är ju inte jag;) Haha

    Svar: Såg att allt var stängt imorn så får skjuta upp shoppingen till på fredag. Försöker lova mig själv att inte köpa en till väska.

    SvaraRadera
  2. I know the feeling! Därför har jag typ 5 olika alarm! t.o.m ett som skäller bara för att inte försova mig!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...