söndag 9 januari 2011

Ge mig vår!

Hittade en del snyggt inne på Monki och Mangos respektive hemsida. Är det bara jag som tycker att det mesta som är i butiken nu inte inger något vidare vill ha begär? Känns allmänt dumt med en shopaholic utan shoppingsug. Det är bara fel och onaturligt.

Men snart, väldigt snart, då är det minsann vår, och då kommer det ske massvis med fint i butikerna, här hemma och så klart i naturen. Herrejisses vad jag längtar efter våren (och mars i alla fall. Räknas det som vår?)



Mango han otroligt massa fint på klänningfronten. Vet dock inte om mina kurvor får plats i dem, men jag får gå förbi en av deras butiker och se om jag hittar något av ovanstående och prova.

Bilder från Monki.com och Mango.com

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...