onsdag 5 januari 2011

Oreo cake balls

Ikväll provade jag att baka oreo cake balls. De var inte svåra att tillaga, bara man är försiktig med hur mycket philadelphiaost man tar i. Men trots det så lyckas jag få dem deformerade och allmänt konstiga, men helt klart ätbara.
Gjorde inte hela degen, chokladen blev så konstig efter en stund. Det blir ett nytt försökt en annan dag. Eller bara använda den degen som blev över till glass, det blir nog gott.

En sak har jag dock kommit fram till; jag kommer aldrig bli en person som gör praliner.

2 kommentarer:

  1. Jag vill oxå ha kakor! Fast jag misstolkar fortfarande Oreo!

    SvaraRadera
  2. Åh dom såg ut att vara goda trots att dom blev deformerade ju, dom ska ju inte direkt på någon modevisningen! :P

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...