tisdag 4 januari 2011

Turn up the fakes and lies, just answer me

En fin sak med berlocksarmband är alla fina berlockerna, och att barnen på jobbet tycker att även nyckelpigan jag har är riktigt underbar. Och av någon underlig anledning även den högklackade skon, eller som ett av barnen sa Skon som tar ont att gå i.

Jag hade tänkt börja med projekt sy in klänning ikväll, men massa småsaker kom förbi. Bland annat Hamster Ball, plocka ögonbrynen och The Mad Gear and Missile Kid. Det är en dag imorgon och då har jag lite mer tid, slutar klockan tre. Och jag kommer behöva all extra tid till syandet som jag kan få. Vill ju inte att det ska bli fel eller se alltför konstigt ut.

Nu ska jag fortsätta läsa Living with the dead så jag blir klar med den boken någon gång. Det var inte det bästa jag har läst direkt. För många karaktärer som man följer och den är allmänt rörig. Hoppas boken efter blir bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...