lördag 22 januari 2011

En bild på mig + 10 fakta om mig.

Vi försöker igen på en ny lista, en som faktiskt hade massa roliga kategorier.

Ohyggligt stilig bild från Halloween.
  1. I Sverige heter jag kort och gott Christina Pettersson, medans i Norge så heter jag Christina Helena Carciumaru Pettersson.
  2. Jag har verkligen ingen aning om vad jag vill göra med resten av mitt liv. Känns så jobbigt att hålla sig vid ett jobb för resten av mitt liv när det finns så mycket jag vill prova på.
  3. Jag får panik när jag drömmer helt vanliga drömmar om saker som sker i Skellefteå, mina vänner, min klass från gymnasiet och andra helt vanliga saker. Men drömmar om zombieapokalypser klarar jag fin fint av.
  4. Jag tycker om att säga konstiga saker och se folks reaktion till detta. Prova det någon gång. Då ser man vad det är för personer man egentligen umgås med.
  5. Jag ogillar fötter extremt väldigt mycket.
  6. Jag har tagit jägarexamen och har licens på ett hagel och ett kulvapen.
  7. Jag älskar tv-spel. Ju mer skjutande, kraschande och explosioner desto bättre. Bilspel och zombiearkadspel ligger mig varmt om hjärtat.
  8. Jag lärde mig inte läsa förrän jag var 8 år och nu har jag problem med att sluta läsa böcker.
  9. Jag är misstänksam mot alla nya personer jag möter. Jag kan säkert verka tillbakadragen första gången jag möter någon, men så är jag bara. Det blir bättre efter att jag umgåtts med en person ett par gånger.
  10. Jag älskar att resa och se hur det är i andra länder. Att sitta i ett flygplan är bland det bästa jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...