lördag 16 maj 2009

Yes Man

Igår hyrde jag och älsklingen två filmer, Yes Man och en som jag glömt namnet på. Yes man var faktiskt riktigt bra, och som Simon sa; pluttenuttig. Den andra filmen var extremt B. En kille som dödade monster. Den var inte ens lite rolig...

Idag är det strålande fint ute och jag ska sitta inne hela dagen med matte. Vilket är mindre kul... Har mattenationella B på måndag. Hoppas jag skriver ett G iallafall.
Annars lär det inte hända så jättemycket. Är på jakt efter en vit klänning. Någon som har ett bra förslag så är det bara att kommentera ;)
Sen så håller jag och Simon (mest Simon) att planera en resa till Göteborg. Ska bli riktigt trevligt. Har inte förstått när eller hur länge, men det löser sig.

Nu ska jag börja räkna så jag kommer någon vart...

2 kommentarer:

  1. Jag måste fan se Yes Man, har den på datorn men har inte orkat se den än!

    SvaraRadera
  2. Fick ni ha nationella i MatteB :O? Det behövde inte vi :S

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...