måndag 4 maj 2009

Staan

Då var man hemma från stan. Hade det supertrevligt där. Och nog blir byxor kortare och kortare ;)

Idag i skolan så gjorde vi inte så mycket. i får ut och kollade på lite skog för att se vad för slags påverkan älgarna hade gjort där. Vilket inte var så farligt om man bortser alla barr jag har hittat i håret...
Tio i två var vi framme i skolan igen och fick sluta. Så jag gick i rask takt över till andra sidan björkallén (ca 1 km, typ). Sen så var jag snabbare än planerat så jag fick vänta på busen länge i blåsten.

Nu ikväll ska jag hem till älsklingen och göra klart lite skolarbeten där. Sen så blir det att lägga upp bilder från helgen om Simons dator tycker om mig. Finns en risk att den inte gör det då den hade sönder min Sims skiva för ett par dagar sen.
Så vi hörs senare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...