tisdag 5 maj 2009

Återträff

Nu halv sju bär det iväg till återträff med Polengruppen. Ska bli riktigt kul faktiskt. Var ju som ett tag sen man såg dem...

Dage har varit dryg men helt ok. Om man bortser från det mindre hjärtproblem och magsår jag fick mitt på dagen. Jag som aldrig blir stressad. Angelica berättade att våra historiaarbeten skulle vara inne på fredag, men läraren hade tidigare sagt att de skulle vara inne vecka 22. Så jag blev som sagt inte glad. Och innan jag hittat åt den förbaskade lärare så var jag uppe i helvarv. Men vi fick på oss till början av vecka 22, så då blev det hela mycket bättre.

Då jag kommer hem igen från återträffen ska jag lägga uppbilder ifrån valborgs och helgen. Jag vet att det blir lite sent men men... Sen så måste jag fortsätta med budgeten och resten av projektarbetet och den sista mikrobiologin så jag blir klar någon gång.
Hoppas du får en trevlig kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...