lördag 30 maj 2009

Middag med vännerna

Warro gör något bakom Malins rygg ;)
Jenna försökte kåta upp Malin vid bordet och Warro var direkt på ;)

Och då hände det här (A)

Jenna visar sitt rätta jag :)

Fråga inte vad jag gör XD

Malin blev lite sur på Warro

Malin ser lite divig ut (som vanligt) och Jenna ser lite efterbliven ut (som vanligt)
Simon vid torget innan middagen :]

Jag vid torget innan middagen

Enda seriösa bilden jag hittade av mig och Simon innan vi drog in till stan xD
Efter middagen träffade jag och Simon på John och Anton för att fara på bio. Vi såg Änglar och Demoner (precis som jag ville). Den var faktiskt riktigt bra. Far och se den om du inte har gjort det.
Sen att vi var lite sena till filmen (till typ reklamen) och jag var stressad och lurade in oss i fel salong (hehe oj), men sen kom vi rätt. Men jag tycker att det är fel att skylla på den blinde (faktiskt).
Idag blir det att fara på stan -igen. Åker till Norge imorgon för att fiska och det var ett par saker som jag behöver. Alltid bäst att ta det dagen innan man ska fara...
Nu måste jag göra mig klar. Vi hörs senare (bilder på det jag köpte igår kommer upp då jag kommer hem...). Ha en trevlig lördag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...