lördag 30 maj 2009

Shopping


Efter att jag och Jenna ränt runt på stan for vi hem till Simon och åt glass :)


Jenna sa åt mig att spela kåt. Jag grimaserade xD


Jenna gjorde ett försök


Jag fick en söt liten blomma av Simon :)


Simon och blomman


Jag köpte en blå tunika från Gina (köpte en brun igår...)


Och lite torrschampoo fick följa med hem :)


Min födelsedagspresent av Jenna och Malin


Vi for till Bergsbykiosken för att köpa glass


Hallonsorbet och mjukglass. Mums. Simons 'lilla' våffla i bakgrunden ;)



Nu ska jag ta och sova. Klassen far till Norge imorgon för att fiska så jag måste upp tidigt. Jag lär ha glömt att packa ner 90% av det jag skulle ha med mig. Aja. Det löser sig.
Men det blir nog inga blogginlägg förän på onsdag tyvärr. Kanske ett imorgon innan jag far ;)

1 kommentar:

  1. Våran present till dig är sötast, å min glass godast, å mina bröst är bleka!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...