torsdag 7 maj 2009

Morgonpigg

God morgon bloggen. Jag vet att det är tidigt men men ;) Jag ska skicka in labbrapporterna nu, så då behövde jag stiga upp lite tidigare för att lista ut hur det vi ska skicka in skolarbeten med fungerar. Vi har bytt från First Class. Dumt gjort enligt mig och nästan alla andra...

Idag så blir det att hjälpa en häst-tvåa med sitt historiaarbete och jag ska skriva klart min projektrapport (ni borde veta om det nu xD Har tjatat om det hur länge som helst) och sedan ha engelska B nationella. Så håll tummen för mig efter tolv idag ;)
Efter skolan ska jag in till stan och träffa älsklingen. Jag fyller år snart (bara 22 dagar kvar) så jag ska få välja en födelsedagspresent. Ska bli riktigt kul.

Sen så mindre roliga saker. I natt så dog mammas sambos pappa. Inte kul alls. Men han började bli gammal och sliten. Han vägde bara 40 kg då han dog, så han var extremt mager. Jag följde aldrig med upp till sjukhuset igår, för jag ville minnas han som då han och hans fru levde i Klöverfors. Lite vanlig gubbe ni vet ;)

Nä, nu ska jag göra mig klar. Hörs senare.

1 kommentar:

  1. Jag ska snart packa ner bilderna! Funderar på att lägga till nå ord på den jag gjorde igår men jag vet inte.. du å malin få vara med å bestämma det..

    Minns Jörgens pappa på det bra sättet alltså en frisk å glad gubbe :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...