torsdag 28 maj 2009

Bjuröklubb

Har varit på Bjuröklubb hela dagen med två ur historiagruppen + våran lärare. En av tjejerna hade redovisning där, hennes arbete hade handlat om Bjuröklubb. Så det var trevlig även om det blåste jäkel hela tiden så man är alldeles lsut i huvudet nu. Har för mig att jag tvär somnade på bussen hem, hehe...
Nu ikväll ska jag göra ett prov i GIS/GPS. Frågorna var inte så svåra så det blir nog lätt och snabbt lär det gå.

Imorgon blir jag 19 år. Börjar bli gammal ;) Är ju snart halvvägs tll 40... Hade tänkt att hitta på nå kul med vännerna, men eftersom att jag ska på begravning kändes inte det särskillt lockande. Så itället blir det middag på Tattung med de närmsta vännerna och sedan bio på det. Inget för komplicerat, men mycket kul. Mest troligen kommer vi att spåra rejält, för det gör vi alltid då vi hamnar på ett matställe tillsammans.

Nu ska jag gå och göra något helt annat. Sova låter inte dumt tycker jag, men är helt onödigt (A)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...