söndag 31 maj 2009

Norge

Idag så sticker jag som sagt till Norge på klassresa. Vi ska fiska, vilket faktiskt kommer att bli kul. Jag vet att jag inte är bäst på det, men jag tycker då det är kul :) Hoppas bara vi får fint väder, annars är det helt ärligt mindre kul...
Men jag förstår inte riktigt vad jag gör uppe såhär tidigt. Jag får inte hämtning förän vid halv elva, men jag steg upp vid sju. Konstiga jag....

Nu ska jag ta och äta frukost så jag är mätt innan vi åker iväg.
Vi hörs igen på onsdag kväll :)

2 kommentarer:

  1. kul med norge! var i norge ska ni vara på klassresa? själv bor jag i trysil:)

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får roligt i norge!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...