söndag 30 augusti 2020

Vecka 36

 God dag. 

Sista dagen i augusti, måste säga att sommaren flög förbi. Det börjar lukta höst i luften. Var så kallt en morgon att jag tappade känseln i fingrarna och nästippen. Har börjat med jacka på morgonen, men dagen och eftermiddagen är fortfarande varm. 

I veckan ska vi förbi Ski för att se på hus. Vi tänker nog mest bara se, men man vet ju aldrig. Till helgen har vi tänkt att bjuda hem några vänner på pizza och brädspel, så det blir nog bra. 


Här är bilder från förra veckan. 

Är så ovant att ha jacka på mig på morgonen...

Såg fler flyttfåglar som reser iväg. 

Försöker använda mest möjligen av sommarkläderna.

Var en så fin morgon på onsdagen. 

Om vi bortser från de smutsiga fönstret, så var soluppgången 👌

Solen sken så fint genom körsbärsträdet på jobbet. 

Var på minigolf med några vänner och gick ut för att äta hos Døgnvill. 

 Tallrikarna blev tomma och de andra beställde milkshakes. Jag hade beställt chili cheese fries,  så jag var hemskt mätt. 

Söndagen var jag på Roseslottet för att se på en utomhus utställning. Det är massa tavlor med andra världskriget tema. 

Och andra skulpturer. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...