måndag 14 september 2020

Vecka 38

 Hej. Nu är hösten här på riktigt, jag använde strumpbyxor för första gången sen i våras en gång. Hemskheter. Turligt nog är det inte många månader kvar innan jag inte behöver dem mer... 

Jag har knappt suttit framför min dator de senaste två veckor. Jag förstår inte vad det är, men jag gillar inte den här datorn. Den förra satt jag ofta vid, både för att fixa med foton, videor och slösurfa, men inte den här. 

Har en del inlägg från de senaste veckorna som kommer upp. 


Men här är det jag har gjort hittills i september. 


Vi hittar så många nyckelpigor på jobbet nu. Alla heter Billy enligt barnen.

Sally söker uppmärksamhet genom att visa sitt magfluff. 

Vi var på visning till ett hus i Ski. Matchade tapeten i ena sovrummet. 

Hälsade på Martins mamma och hennes sambo efter visningen. 

Tog en gullig bild på Lucy och Sally ville vara med. 

Min poserande katter <3

Var visst väldigt glad en morgon. 

Började med långärmat utan att svettas ihjäl...

Vi hade över några vänner på pizza och brädspel. Spelade Betrayal at Baldur´s gate. 

Lucy levde sitt bästa liv med massa uppmärksamhet. 

Lucy laddar upp inför att fånga en hårsnodd.

Månen var så fin en dag. 

Spelade Mansion of Madness en söndag. 

Var visst sur på måndagen. 

Såg en ekorre och två skator (visade sig att det var en till ekorre lite utanför bilden). 

Hade fyllt på hårfärgen så det är ordentligt rosa nu. Hade på mig en ny klänning från Modcloth x Collectif Clothing. 


Var förbi Stovner Senter för att låna lite böcker. Det är så mysigt där. 


Hade fixat mig i fredags för jag och Martin skulle ut efter jobbet. Det var visst våran officiella 9 års dag tidigare den veckan, så det behövde firas. Vi har känt varandra i 10 år snart, vilket känns sjukt.

Hade en känsla att det skulle bli sista dagen med bara ben...

Lördagen kom några vänner förbi för att spela lite. Blev lite mer Betrayal at Baldur´s gate.

Söndagen fick jag sällskap i sängen. 

Hälsade på Martins kollega som skaffat sig en hund, Jackie heter hon och du hittar henne på Instagram under namnet Knottelitens_creme_de_vanille

Efter att vi myst med Jackie for vi till centrum för att gå på Aker brygge och se på en utställning som heter The Reconstruction of Being. Den finns där fram till slutet av januari 2021 om du är sugen på att se den. Vi tog en doughnut rast när vi gick omkring. 

Hoppas du får en fin vecka. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...