måndag 17 augusti 2020

Vecka 34

 God förmiddag. Hoppas du har det riktigt fint. 

Den här veckan är det jobb som vanligt, men hoppas på flera varma sommardagar så jag kan bada lite mer. Är fler och fler hösttecken som har börjat komma, Ser ut som att det ska vara fint väder till veckan, så ska kunna ignorera hösten lite till. 

Igår tog min mobil kvällen och vill inte fungera mer. Har försökt med alla tips och trix på nätet, men telefonen den ville inte mer. Trodde att bilderna jag tagit i veckan hade synkat upp sig till mitt googlekonto, men så tur hade jag dessvärre inte. Allt som är kvar är bilden nedan. Nå väl, det var mest kattbilder och dom ska jag ha skickat till familjechatten på messenger. 

I veckan kommer sista bunten med bilder från semester på sörlandet. Håller på med klippandet av filmen från i sommar, så den dyker nog upp snart den med. 

Hoppas du får en riktigt fin vecka. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...