måndag 25 mars 2019

Vecka 13

Hej från Japan. 
Nu är vi äntligen här, vilket är så skönt. Idag har första hela dagen i Tokyo och vi ska ut och utforska Shibuya och Harajuku. 
På tisdag fyller Martin år, så då måste vi hitta på något extra kul, kanske något museum eller en spännande restaurang. Onsdagen har vi biljetter till Studio Ghibli museumet, längtar massa dit. 
På fredag ska vi möta massa folk för picknick i en park, förhoppningsvis kommer det att blomma massa. 
Följ med på min Instagram, nordbychristina för direktuppdateringar från Japan 🌸

Här är lite bilder från förra veckan. 

Denna här bilden tog jag på söndagen, men enligt arkivet blev den tagen måndagen. Nåja, bilden är från Oslo Street Food. 

Hade en fin lock som jag ville föreviga. 

Köpte en liten resväska till jobbet som Lucy gladeligen satte sig i. 

En kall morgon bestämde jag att det var vår. Var lite kallt, men skönt att bara ha på sig en tunn jacka och gympaskor. 

En kväll vid jobbet. 

Det syns nog inte så bra, men kollar man noga kan man se tussilago

Var och besökte katterna som är hos mamma nu när vi är borta. 

❤️

Jag har klippt håret väldigt kort. Är ovant, men är nöjd. 

Så reste vi först till London. 

Och så var vi på väg till Tokyo. 

Kändes som maj när vi kom fram. 

Vi hängde lite i den kungliga trädgården och såg på sakura. 

Hoppas du får en fin vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...