måndag 18 mars 2019

Vecka 12

Hej. 
Sista dagarna innan vi reser till Japan. Resan jag har sett fram till alltför länge och tjatat om ännu längre är ä n t l i g e n här. Blev lite resstressad på söndagen, men det kommer att gå fint. Har det mesta packat klart nu, är egentligen saker till jobbet kvar (göra planer o.s.v.). Så nästa uppdatering kommer från Tokyo. 

Under veckan är det saker till resan som ska göras, storstäda lägenheten, lämna katterna hos min mamma, packa igen, packa lite till, skriva ut massa papper och så. Veckan kommer helt säkert flyga förbi. 

Här är lite bilder från förra veckan. 

 En av tre åringarna ritade den här fina katten till mig. 

 Vi kommer aldrig bli kvitt snön uppe på Ammerud. Vintern är minst sagt här. 

 Det här kom på bara en liten stund...

 Fick sällskap i soffan av den är sköna. Kommer sakna henne och Sally otroligt mycket. 

;)

 Hittade något som börjat spira på jobbet. I Oslo centrum är det vår ordentligt. 

Utanför Tudos står det en stor penna. 

Jag skulle möta en kompis för middag innan vi skulle vidare på fest.

 Hade en så himla rolig fredagskväll. Kommer sakna vännerna när vi är borta. 

 Vaknade upp på lördagen lite bakis och med migränkänningar. Hade sovit konstigt på nacken, så var yr och i horisontellt läge hela lördagen. 

 Söndagen skulle alla vara i sängen. Jag fick gjort mycket, massa tvätt. Vill verkligen komma hem till en riktigt ren lägenhet efter resan. 

Jag färgade ögonbrynen när jag ändå höll på. Skulle ner till stan för att äta middag med en vän och fira lite St Patricks day. Hade dagen till ära en klänning jag köpt i Dublin. 

Vi åt på Oslo Street Food. Det var så himla gott. Satt och pratade i ett par timmar som bara flög förbi. Kom sen hem och gjorde lite mer kontor jobb och förberedde lite inlägg till veckan och nästa vecka. Vet inte hur uppdateringen här blir när vi reser, men måste ju använda bilderna jag kommer ta till något. 

Hoppas du får en riktigt fin vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...