torsdag 29 november 2018

Lördagskvällen, konsert på Blå


Här kommer fortsättningen från tisdagens inlägg om min lördag.

PB240005x
Efter att jag ätit lite, lekt med Lucy och fixat sminket var jag på väg ut igen för att möta Martin. Vi skulle gå på konsert på Blå för att se ett svenskt band som heter Maidavale och ett japanskt band som heter Kikagaku moyo.

PB240010
Jag var tidig ute så jag gick något varv runt. Helt ärligt är det här inget område man gärna hänger ensam på om kvällen.

PB240013x
Det var väldigt folktomt och fint.

PB240016
Så var det konsertdags.

PB240024x
När konserterna var färdiga tog vi första bästa taxin hem och stupade i sängs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...