tisdag 6 november 2018

Voodoo Vixen Sandy skirt

När jag beställde hem min vinterfestklänning beställde jag också en ny kjol från märket Voodoo vixen. Försöker att få in ännu mer färg i garderoben, och en grön kjol hjälper verkligen. Jag funderar dock på att korta den en del då jag tycker den är lite väl lång. Jag kan ha den som en klänning utan att den blir för kort, vilket känns lite väl långt och amish för min del. 

DSC_2205
Den är himla skön att ha på och den har djupa fickor. Det kan inte sägas för ofta när plagg har ordentliga fickor. 

DSC_2208
Gillar också grönfärgen även om den är ljusare än det jag vanligen använder (se till vänster om mig i bilden). 

DSC_2239

Här syns det lite bättre hur himla lång den är på mig. Den går nästan ned till backen...


1 kommentar:

  1. SKIT snygg och färgen var ännu snyggare!! Älskar klänningar och skjolar<33

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...