fredag 16 november 2018

En väldigt sen vecka 46

Sjukt att tänka på att november är klar om två veckor. 

Har inte så mycket att berätta om, så här kommer bilder från förra veckan. 


Lucy fick en stickad tröja. Hon var inte så förtjust i den först, men det går bättre.

Jag hörde massa ljud från badrummet och möttes av denna här. Hon försökte se oskyldig ut, gick så där. 
  
Det finaste med att bo nära skogen är alla ekorrarna jag ser nästan varje dag. Några kommer till och med riktigt nära en. Här är det en som hoppar mellan träden innan den gick längs ett staket med mig.

Solen var så himla stor en morgon. Väldigt fint att se.

 Jag var lat en dag och beställde hem sushi. 

 En morgon såg det ut som taget ur valfri skräckfilm/spel/serie med massa dimma. 

Och hon här ska absolut ligga på mig i sängen. Får nästan inte stiga upp alls. 

På lördagen blev jag väckt hemskt tidigt, så stod upp och städade lite grann. Sen jag skadade foten har jag knappt gjort några hushållssysslor alls, så det var skönt att bara göra bort allt. 

På kvällen fick jag besök av K. Vi åt middag, spelade spel och bara hängde. 

Eh hemskt dåligt bild, men vi fick exakt lika mycket poäng. 
Resten av kvällen spenderade vi i soffan och pratade om allt och inget.

No rest for the wicked (eller kattägare). Även om det var himla sent/tidigt på lördagen blev det inte många timmars sömn. Blev väckt innan klockan nio av en liten katt som behövde uppmärksamhet och som mitt på dagen sov himla bra bakom min rygg. 

Hoppas du får en riktigt fin helg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...