fredag 24 augusti 2018

I min Ona Camps Bay

DSC_8472
Nu har jag haft denna fantastiska kameraväska en stund och jag tänkte visa vad jag har i den för tillfället. Om du vill kolla närmare på den kan du läsa om den här

P8200018
Här är det jag har i väska för tillfället. Den rymmer överraskande mycket måste jag säga. Ska vi ta en närmare titt?

P8200021
Uppe till vänster är min Lomography La Sardina DIY och åtta filmrullar med ISO 200 och 800. Under min La Sardina finns små brickor till min Lomography Petzval 58mm objektiv. Till höger om den är mitt Nikkor 50mm. Över den och till höger är min självutlösare och fjärrkontroll. Över fjärrkontrollen är min Olympus Tough TG-4 vattentäta kompaktkamera. Till höger om den är min Nikon D750 med Sigma 24-105mm F4 DG. Vill du läsa mer om min D750, Petzval och Sigma finns ett inlägg om det här

Det här är grejerna som ligger i kameradelen av väskan. 

P8200024
Det här har jag i toppdelen av väskan. Min kalender, solglasögon, i benefitväskan finns smink, tamponger, smärtstillande, plåster av olika slag och lite annat bra att ha grejer. I den rosa väskan ligger för tillfället lite elektronikgrejer, som en powerbank, extra hörlurar, sladdar och så. I den blå väskan finns det pennor av olika slag. 

P8200010
Tar med en bild på när Lucy ville vara med. 

Vad har du med dig i din kameraväska?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...