måndag 20 augusti 2018

Vecka 34

Hej. Hoppas det går bra med dig.
Min fot är fortfarande inte helt bra, men jag är delvis tillbaka på jobbet. Är skönt att komma ut lite och möta folk.
Jag gör inte så mycket mer om dagen än hänger med Lucy, ser på TV, försöker göra planer till jobbet och kollar in diverse resevloggar på Youtube. Vi har bokat in en stor resa till nästa vår och försöker hitta saker att göra i de olika städerna vi ska till. Jag har hittat massa saker, men sen kommer det att försöka få allt att gå ihop.

Den här veckan ska jag försöka träna foten lite, vila foten, göra mer planer till jobbet och ordna med inlägg här. Vill inte ha en till vecka som är stort sett tom.

Här kommer lite bilder från förra veckan, eller en till vecka med bildkavalkad på Lucy.

Måndagen hängde jag med den här gulliga. Så himla social, jag får inte lov att vara ensam alls, vilket kan vara trevligt. 

Tisdagen kollade jag på en hel del videor där folk gör resedagböcker. Tycker sådant pyssel är spännande och kul. Har gjort en minivariant av våran resa till Dublin, så är väldigt peppad på nästa resa. Jag har en hel del pysselgrejer som jag packade in i ett fodral så det är mer lätt ta med sig runt. 

La upp den här bilden på Instagram och skrev att om hon bara visste hur många bilder jag har på henne på telefonen. För hjälpas av mina bilder består av denna fantastiska katt. 

Har du sett så vacker hon är? Hon ska gärna ligga på mina fötter och sova. Jag förstår inte vad den grejen är, för mina fötter luktar inte gott...

Söndagen skulle vi få besök av Martins familj. De hade inte träffat Lucy än, så det skulle dem göra nu. Jag var väldigt glad med nyfärgade ögonbryn. 

Lucy hängde efter Martins brorsdotter hela tiden. Vi hade köpt ett gosedjur i bur med veterinärsaker till brorsdottern när vi var i Dublin i maj, men inte gett det till henne än. Nu hade vi en utmärkt chans till det, och hon lekte med det hela tiden de var här. 
På kvällen blev det en del filmtittande. 

Hoppas du får en riktigt fin vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...