tisdag 28 augusti 2018

En hög med pysselsaker

P8180002
En helg satt jag och ordnade med mina pysselgrejer. Det är så himla mycket nu att det tar väldigt mycket plats när jag tar fram allt. Därför beslöt jag mig för att försöka göra ett resekit som är lite lättare att ta fram när jag ska sitta och pyssla. Det mesta av det här får plats i fodralet uppe till höger, vilket är väldigt praktiskt. 

P8180004
Jag har en hel hög med klistermärken som kommer från Ebay, Söstrene Grene och Accessorize. Skrivböckerna är från Moleskine och pennorna kommer från en bokhandel. 

P8180007
I fodralet har jag washitejp. highlighters, en liten sax, lim och de flesta av mina färgpennor uppbevaras också där. De lapparna och kuverten kommer från Söstrene Grene. De små skrivböckerna kommer från Moleskine och från en resebutik. 

P8180014
Just nu håller jag på att fixar med en reseplanerare/dagbok. Är så inspirerad från Youtube och Pinterest när det kommer till att göra olika resedagböcker. Har tänkt att göra en till våren resa till våren. Har tänkt att visa fram den när den är klar nästa vår, så det blir en del väntade.

P8180020
För att kunna få plats med mest möjligen washitejp har jag tejpat upp en del av de jag har på plastremsor. Då får jag plats med många fler än om jag skulle ha tagit med alla rullarna. Dessa kommer från olika försäljare på Ebay. Måste säga att Ebay är ett perfekt ställe att beställa hem billig och bra pysselgrejer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...