fredag 13 april 2018

Lite vårnytt

Istället för att dela upp det här i många inlägg har jag samlat på mig lite nya grejer jag tänkte visa upp. Väskan och skorna har ni sett förr, men de passade bra med resten av grejerna att de fick vara med ändå.

DSC_4378
Skorna är från Dr Martens och väskan är från Cult Gaia (stor Ark i bambus).
Men klänningen, parfymen, läppstiftet och skrivböckerna är nya.

DSC_4382
Klänningen kommer från Asos Tall, den heter mini men blev perfekt längd på mig. Läppstiftet beställde jag också från Asos, kommer från märket Lime Crime och färgen heter Red Velvet.
Parfymen är årets Escada doft och den luktar väldigt gott. Den är väldigt söt och luktar vattenmelon godis.
Notatböckerna kommer från Moleskine och är helt blanka. Jag kommer att använda dom till planering/dagböcker när vi ska till Japan. Jag har matchande små skrivböcker i samma färger.

DSC_4383
Läppstiftet håller verkligen länge på läpparna och går nästan inte att rubba. Fick verkligen skrubba läpparna när jag skulle ta av det på kvällen. Den är helmatt och väldigt torr, men väldigt lätt konsistens och lätt att påföra. Visade en halvbra bild i måndagens inlägg hur den ser ut på, men här kommer bilden igen:

Jag kommer nog att använda den mer under våren och sommaren, ska ta bättre bilder då. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...