torsdag 6 oktober 2016

Instagram september

September var en fin månad, om man ser till vädret. Gudars vad vi har haft det varmt i Oslo. Och det verkar som att det håller i sig än. 

Här är mina bilder som jag la ut på Instagram under september. Om du vill är det bara att följa mig där, heter chriistinapettersson

 September började med en pizza på en väldigt mysigt pizzeria vid Bjerke. Måndagar blir alltid bättre när det kommit ut ett nytt avsnitt av Creepypodden. 
Vårat badrum närmade sig färdigt. Jag och Martin firade fem år ihop. 

 Vi var och kollade in lokalen till bröllopsfesten. Var ute på en kvällspromenade, bland annat vid hamnen. 
Studerade vid mammas båt en dag och badade en sista gång ute. Fick två nya berlocker till mitt förlovningsarmband. 

Jag och sambon var på en bröllopskväll och skrev en önskelista. Var ute med Gabriel och pratade ikapp. 
Jag var förbi lägenheten där den äntligen var nerpackad, förutom ett par möbler. Var en superfin regnbåge en dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...