måndag 26 september 2016

Veckosammanfattning

Glad måndag!
Den här veckan blir intressant då jag har praktik. Ja, bara en vecka nu och sen fyra efter nyåret. Väldigt märkligt. Annars så händer det inte alltför mycket tack och lov. Ibland behöver man ta det lite lugnt.

Förra veckan var väldigt trevlig, det hände en del saker. Tänkte visa lite bilder från förra veckan i vanlig ordning.

Veckan började med bröllopskväll hos Kitch'n för att skriva den första bröllopslistan. Vi fick äta god mat som the flying culinary circus gjorde och prata med massa leverantörer. 


 Sen har jag tydligen inte gjort så mycket, för nästa gång jag fotat var på fredagen då jag först var på lunch med Gabriel för att prata ikapp det som hänt sen sist. 

 Och på fredagskvällen var jag på middag hos ett vännepar och sen spelade vi lite spel och drack jordgubbsvin som var väldigt gott. 

 På lördagen skulle vi på födelsedagsfest som började kl 14, men jag och Martin var först ute och åt lunch/middag innan vi gick dit. Vi for ut vid midnatt och var hemma efter kl 03. Drack inte all världens, men hade det väldigt kul för det. 

 Söndagen var det familjemiddag. Mamma hade gjort massvis med sushi och jag och Martin åt som bara den. 

 Vi spelade familjebezzerwizzer som är lite lättare än det vanliga, men väldigt roligt. 

Sen spelade vi Ubongo extreme och 3D. 
På kvällen såg vi på film och jag gjorde mig klar till praktiken. 

Hoppas du får en riktigt fin vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...