torsdag 22 september 2016

Nya skönhetsprodukter

För ett tag sen fick jag hem lite nya skönhetsprodukter som jag beställt från Korea och Asos. 
Jag är medlem i en smink/skönhetsgrupp på Facebook som kommer med massa bra tips, och de var nöjda med smink från Korea. Speciellt ett ögonfransserum från Etude House. Beställde hem den och en ansiktskräm som är gjorde på snigelslem och ska förhindra/förebygga rynkor och andra skador i ansiktet. Har använt den ett par dagar och även om krämen är speciell i konsistensen blir jag väldigt mjuk i huden. 

Från Asos var det lite kläder men även ett set på lösfransar. Lyckades ha sönder mina favoriter när jag tvättade dem en dag, så det var dags för ett par nya. 

P8230086

P8230091

P8230095
Serumet dokumenterar jag lite varje dag för att kunna se skillnad sen. Ska bli spännande att se om den fungerar för mig. 

P8230098
Orkade inte tvätta av fransarna innan bilden togs tydligen. De ger mer längd än volym, vilket ger ett fint och naturligt resultat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...