tisdag 27 september 2016

Två tips

Det här inlägget skulle egentligen skrivas och publiceras tidigare i sommar, men det försvann i tankarna och tiden flöt iväg. Men nu till hösten går det ju fint att tips om så har du något spännande att lyssna på i höstmörkret.


Tidigare i sommar upptäckte jag podden Creepypodden som handlar om diverse övernaturliga händelser i Sverige, i världen, på nätet. Det är en fin blandning av urbana legender, egna berättelser från lyssnarna och det Jack Werner hittar på nätet.
Det är några avsnitt som är bättre än andra, och får en verkligen att se sig en extra gång runt en i mörkret. 


Jack har även varit med i podd-dramat De dödas röster som är mitt andra tips. De dödas röster handlar om Emma som gräver i dödsfallet till sin bästa vän Jessica. Den är väldigt spännande och väldigt beroendeframkallande. När jag väl hittade den här podden via Creepypodden kunde jag inte sluta lyssna på den. Verkligen sträcklyssnade på den, och då hade jag ändå tänkt att dryga ut den under sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...