tisdag 13 september 2016

Min söndag

Söndagen började väldigt lugnt med frukost och se färdigt på filmen vi började se på lördagen (No strings attached. Inte bra). 
Solen sken och himlen var blå och det skulle bli över tjugo grader ute, då måste man nästan ut och gå lite grann. Jag och Martin valde att komma oss till Grünerlökka för att se i butiker där (är nästan det enda stället i Oslo som har butiker med söndagsöppet). 


Jag hade först tänkt att ha på mig min nya skjortklänning från Monki, men för att det inte riktigt var höst än valde jag något mer somrigt än den. 

 Vi kollade in marknaden i Birkelunden och hittade ingenting som var värt att släpa med sig. 

 Så vi gick lite längs Akers elva och förbi ett andcafé. 


 Vi hamnade på marknaden till Blå och passade på att kolla in lokalen vi har hyrt till bröllopsfesten en gång till. Passade på att ta lite bilder också. 

 Är så svårt att bara dekorera från minnet. 


Vi satte oss på uteserveringen till Peoples i väntan på att klockan skulle bli lite mer. Vi skulle först förbi våran lägenhet för att hämta lite småsaker och kolla in de nya badrummen innan vi skulle bort å middag. 
Tänkte visa hur badrummen blev sen en annan dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...