måndag 11 april 2016

Lite bilder från förra veckan

Förra veckan lämnade jag in ena tentan, och det är en underbar känsla. Jag tror inte att resultatet blir all världens, men det ordnar sig. 
Annars har jag bara jobbat och varit i skolan, förutom tisdagen när jag var på konsert. 
Men nu dags för bilderna. 

Jag har äntligen börjat hitta massvis av tussilagos, ett säkert vårtecken. 

Jag och Martin var ute på en långpromenad och gick förbi en tunnel som har fått en klättervägg och monkeybars (kommer inte på vad de heter). 

Vi hittade små gömda stigar som får utforskas en annan dag. 

Var på middag hos mamma där de höll på att sopa och tvätta gatorna. 

På tisdagskvällen var det dags för konsert, the 1975. Skriver mer om det senare i veckan. 

Fick hem en fantastisk klänning som jag hade beställt. 

I skolan gjorde vi 3D-kartor vilket var väldigt kul. 

När vi var färdiga med det höll vi på med origami. Jag vek en asiatisk tvättbjörn. 

Fredagen hade jag ledigt från skolan, vilket innebar att jag såg hela första säsongen av American Horror Story, som inte var så hemsk som jag hade hoppats på. Kvällen avslutade med Amelie från Montmarte. Massa kärlek till den filmen. 

Helgen som var var första helgen på många veckor som jag haft helt ledigt från jobbet. Så på lördagsdagen gick jag och Martin till Ikea, vilket tog ca 1,5 timme när vi gick andra vägar än bilvägen.

På kvällen skulle jag hem till en väninna och gick förbi en regnbåge. 

Vi spelade Bezzerwizzer. Jag lyckades komma på andra plats, vilket var bra gjort, för jag svarade inte bra alls. 

Sen spelade vi lite CAH vilket är alltid lika kul. 

Söndagen blev bara en lugn dag där vi kom ikapp med hushållssysslor och så. 

Hoppas du får en strålande vecka.

12 kommentarer:

  1. Skönt att tentan är inne :) håller tummarna för dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är skönt att den är inne, men nu är stressen på väntan av resultatet här.

      Radera
  2. Å, elsker Cards Against Humanity! SÅ GØY! :)

    SvaraRadera
  3. Så himla härligt med vårtecken. :D Åhh har du beställt en klänning från ida Sjöstedt? Säkert hur fin som helst. :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur :D Yes, från hennes samarbete med Ellos. Den är fantastisk, men inte som hennes vanliga plagg.

      Radera
  4. Men ååh, blev ju supernyfiken på klänningen nu! Och CAH har jag aldrig spelat men borde nog försöka hitta egna kort :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den dyker upp här imorgon :) Det är väldigt kul, men väldigt elakt spel. Ska inte spelas med folk som är lättstötta. Det finns ute på nätet så att man kan ladda ned och skriva ut :) Ska se om jag hittar det

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...