tisdag 26 april 2016

När min syster fyllde år

Onsdagen förra veckan fyllde min yngsta syster 13 år. Nu är hon lika gammal som det jag var när hon blev född, vilket är så himla märkligt. Var tog tiden vägen? 

Jag hade ledigt från skolan, så jag slappnade av hemma innan jag skulle möta Martin i Botanisk Hage för att strosa omkring där innan vi skulle till mamma på middag. 

DSC_4553
Har inte långa nog armar till selfies med mitt fasta 35mm objektiv, men det gör inte så mycket. 

DSC_4556
Världens finaste Martin. 

DSC_4558
Det är vår i botanisk hage, och det är så himla mysigt. Längtar verkligen efter tills när det går att hänga där ordentligt. 

DSC_4561

DSC_4564

DSC_4576

DSC_4574
Och så här såg jag ut dagen till ära. Jacka från Monki, klänning Ida Sjöstedt x Ellos, skor Monki och väska Marc by Marc Jacobs. 

DSC_4568

DSC_4578
På Töyen blommar träden. Hade tyvärr inte tid nog att fota dem bättre... 

DSC_4577
Hos mamma blev det som vanligt god mat och tårta. Den här tårtan var som en Oreo med oreos i. 
Vi spelade lite spel och hade det trevligt innan jag och Martin var tvungen att komma oss hem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...