torsdag 7 april 2016

Instagram mars

Är så himla skönt med april. Då känns det verkligen som att våren är på väg, och sommartiden hjälper verkligen. 
Men inte det blir alltför mycket april-peppande tänkte jag visa mina bilder från mitt instagramflöde under mars-månad (som inte alls var så pjåkig). 

 Övre bilden: En throwback till första gången jag och Martin reste till London på riktigt (vi hade varit där under en dag efter Reading Festival). Det här är då i 2011. 
Undre bilden: Åt en blåmåndag hos Dögvill en måndag (supergoda hamburgare för övrigt). 


 1. Bor man inte nära varandra får man lördagsdejta på andra sätt. 2. En grå dag på Ammerud.
3. Provade en fin fin klänning hos COS som fick stanna där. 4. Alltså, den här bilden på min mamma, pappa och jag <2


 1. Det var en supersolig dag och jag hängde på balkongen och fick fräknar. 2. Blommor <3
3. Vi lånade operans toaletter (bland de finaste gratis toaletter i Oslo). 4. En prickig värld hos Henie Onstad. 

1. Ännu fler prickar. 2. Peppade inför en konsert
3. Hade nästan alla syskonen på besök (fick rita dit äldsta systern) 4. En throwback till prick ett år sen (när fotot publicerades på insta) när jag, Martin, Jenny och Kalle hängde i London i nästan en vecka. Det innebär också att det är ett år sen jag gick på Londons gator, och det längsta jag har varit ifrån London sen 2011. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...