fredag 18 oktober 2013

Söndagsbio

I söndags tog jag och Martin bussen till Grünerløkka för att gå och fika innan vi skulle på bio. 

 Martin. 


 Efter en liten busstur var vi framme på Løkka. 

 Vi hade tyvärr inte tid att sitta ner och fika, så vi köpte med oss fika från Godt brød att ha med till bion. Bland annat mandelbolle och en browniebit som smakade himla gott. 


Sen så var det dags för bio. Vi skulle se filmen Percy Jackson Sea of Monsters. En helt ok film. Det var några saker som inte var helt logiska till filmen. Filmen var helt klart sevärd :) 

43 kommentarer:

  1. Så mysigt! Hört att Percy Jackson böckerna är bättre än filmerna men har inte läst eller sett något av det så :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min sambo säger samma sak. Det är så mycket de inte har tagit med eller ändrat på i filmen tyvärr. Men så blir det ju ofta när det ska gå från bok till film.

      Radera
  2. svar. hehe tack! mysigt med bio! :)

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  4. Åh va mysigt med bio! :D

    sv: Ja absolut, hade det jättetrevligt i Oslo :) Är för övrigt kvar här då jag är här för praktik :)

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder, låter roligt! :)

    SV: Tack, diggar den jag också! :D

    SvaraRadera
  6. Sv. Näe, det är inte roligt att gå upp så tidigt för skolan men vad gör man inte för att klara det liksom :) och härliga bilder!!

    SvaraRadera
  7. Låter som om att ni har haft en toppendag! :)

    SvaraRadera
  8. Så trevligt det låter och vilka härliga bilder :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var jättetrevligt :) Vad kul att du tycker det :)

      Radera
  9. sv: jaaaaa lätt bästa i mitt liv!!! vill gå på hundra scifi mässor till! :D
    och vad mysigt ni verkar ha haft det!!! jag har inte ens sett första percy filmen hahahha xDDDD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh det kan jag tänka mig :) Är himla glad i mässor och cons :)

      Radera
  10. Svar
    1. Bio är ju himla mysigt :) Så länge det är någon bra film så :)

      Radera
  11. sv: Åh tack! ha en fin söndag, och var gärna med i veckans blogg! :) kram

    SvaraRadera
  12. Låter som ni hade det mysigt!

    Svar: Du får gärna komma med förslag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi hade det jättefint :)

      Det beror ju lite på vars man bor. Här är det alltid någon marknar kring områder Grünerløkka, eller så kan man spela flipperspel på Tilt, eller gå på bio ;)

      Radera
  13. Sv. Ja! Jag längtar! :D Ska du se på den då? :D

    SvaraRadera
  14. Fina bilder, låter som en bra dag :)

    sv: Tack så mycket :D Kul att du gör det och det lät ju som en bra lördag :)

    SvaraRadera
  15. Åh vill också se den filmen, har längtat efter den enda sedan ettan :D

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...