fredag 4 oktober 2013

Gåten Ragnarok och rocky roadish

I tisdags blev det en spontandate för mig och sambon. Han ville gärna se förpremiären av filmen Gåten Ragnarok och jag kunde gärna hänga med. 

 Efter jobbet och en middag med min syster blev det att skynda sig hem, duscha och byta kläder. 

 Sen så mötte jag den här fina mannen <3 

 Och det blev en glass innan biobesöket. 

 Provade på Ben & Jerrys Rocky Roadish

 Så såg den ut. 


 När jag ser bilderna nu känns det himla mörkt. Måste leta fram en färggladare höstgarderob. 

Sen så var det bara att ta sig till bion och se på filmen. Den var för övrigt himla sevärd. Väldigt spännande :)

12 kommentarer:

  1. det är verkligen hemskt, men jag mår bra nu, tack fina du <3
    den där glassen ser ju helt fantastisk ut!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så himla bra :) Är inte alls kul att vara sjuk.
      Den var helt ok. Den såg mer spännande ut på bilden än vad den gjorde när jag höll den i handen.

      Radera
  2. Så koselig! Den isen(glassen) ser himmelsk ut!

    SvaraRadera
  3. Härligt med lite höstbio :-)

    och jag tycker att det mörka är snyggt!

    SvaraRadera
  4. Svar
    1. Tusen tack :) Är otroligt nöjd med den :D

      Radera
  5. Mysigt med bio och himlans gott med glass! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja :) Vi är lite väl ofta på besök hos Ben & Jerrys, men det är ju så gott så vi kan inte låta bli :)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...