tisdag 8 oktober 2013

Instagram september

Då var det dags att se hur min Instagram såg ut under september. 

 1. Fick tillbaka min Kate Spade väska efter ett byte i London. Kändes himla fint. 2. Åt sushi med en väninna
3. Gjorde frukost till mig och sambon 4. Tomma tallrikar efter min och sambons två-års middag

 1. Såg på en film som hade lite äckliga scener, så jag gjorde något annat medans scenen varade. 2. Slog mitt personliga rekord i att cykla en mil, den här gången på 17 minuter och 15 sekunder. 
3. Äppelpaj hos mamma 4. Høstsabbat

 1. Jag gjorde mig klar för høstsabbat dag 2 2. Høstsabbat dag två
3. Cyklade helt sjukt fort. Kom 5 km på 5 minuter. Det ni. 4. Middag ute med en arbetskompis. 

 1. Vaccination på jobbet mot hepatit A 2. Självporträtt i Botanisk hage
3. Spelkväll hos grannarna 4. Träden började gå i riktigt fint rött/orange/gult/grönt. 

1. En solros 2. Söndagsmiddag på Ryes. 

18 kommentarer:

  1. åh tack så mycket!! älskar solrosen

    SvaraRadera
  2. visst ä hon de:)

    åh grymt duktigt att cykla en mil på den tiden :)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Det tycker jag också. Gäller bara att pressa sig själv lite mer än det man brukar, så klarar man mer än det man tror :)

      Radera
  3. Sv. Hahaha det är så rätt det du sade om att har varit där många gånger men det räcker inte. Det är så sant! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. London är verkligen en beroendeframkallande stad :)

      Radera
  4. gillar inlägg med mycket bilder!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör jag också :) Är så mycket roligare att läsa en blogg med många bilder än massa text.

      Radera
  5. Sv- tack så mycket för alla tips, jag ska titta igenom någon dag på din resa o se om jag hittar några tips :)
    Men det låter iallafall som en härlig stad man säkert vill besöka fler gånger efter det här ;)
    Wilmacarlssonn.blogg.se

    SvaraRadera
  6. Det var ingen dålig månad, jättefina bilder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. September är en himla fin månad, och det har den varit i många år :)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...