torsdag 10 oktober 2013

:)

Nu är det snart ett år sedan jag klippte av mig större delen av mitt hår. Jag har inte ångrat det alls, men det är himla fint att det börjar bli långt igen. 

Det känns inte direkt som att det har blivit mycket längre, utan jag märker det mest på att nu kan jag ha det i en hästsvans. Men när jag har sett på gamla bilder och bilder från nu så ser man vilken skillnad det har blivit. 

Så här såg mitt hår ut i oktober 2012. 

 December 2012 var det aningens kortare. 

 Och så här långt har det blivit nu :)



14 kommentarer:

  1. Så fin! Det var vakkert slik det ser ut nå!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack :) Är himla nöjd med hur det är nu, måste bara klippa till det så det blir lite jämnare.

      Radera
  2. Sv. Tacktack! :D Haft en bra söndag? :)

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Ja, det går himla fort :) Men drömmen vore håret håret jag hade när jag var 20. Då var det långt och fint :)

      Radera
  4. Svar
    1. Det går himla fort :) Mycket fortare än det man tänker att det gör :)

      Radera
  5. Du passar jättefint i både kort och långt hår! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag också :) Var himla bekvämt med kort hår, men det ska bli fint med det långa igen :)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...